Dag 9 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Israelreis 2011 - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Israelreis 2011 - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: israelreis2011

Blijf op de hoogte en volg Israelreis

25 Mei 2011 | Israel, Jeruzalem

Woensdag 25 mei
Vandaag had iedereen een vrije dag om op eigen manier te besteden in Jeruzalem. Allereerst wil ik zeggen dat het Ysa en Jesse goed gaat. Ze vermaken zich prima en passen zich geweldig goed aan in de groep.
Een deel van de groep is naar Yas Vashem geweest, zeer indrukwekkend! Daarna zijn de meesten toch weer de oude stad van Jeruzalem ingedoken. Het was bij het eten erg leuk om te horen waar iedereen was geweest. Een aantal hadden ook het Tempel institute bezocht, daar is alles gereed voor de bouw van de derde tempel. De joden geloven dat dat elk moment kan gebeuren als de Messias komt. Zeer interessant om te zien allemaal. Ook een aantal hebben de hele dag in de shouks doorgebracht en een aantal hebben nog een wandeling gemaakt op de muren van Jeruzalem. Nu ja, hopelijk horen jullie vrijdag al de verhalen en kunnen we bij de verslagen wat foto's plaatsen, maar dat zal wel pas thuis gebeuren. Morgen moeten we om 11.30 uur naar het vliegveld, want de controle schijnt vrij streng te zijn als je Israël uit gaat. Hopelijk zijn de koffers niet te vol met alle souvenirs. We hopen op een behouden thuiskomst.

• 25 Mei 2011 - 18:44

Pieter En Lisette:

We zijn door alle verhalen wel heel benieuwd naar de foto's inderdaad!
    En wat is het snel gegaan, alweer bijna 10 dagen verder, dan zit de Israelreis er alweer op.
    Nu minder zenuwachtig voor het vliegen, ma?
    Een goede terugreis en tot snel!

• 25 Mei 2011 - 18:51

Wout & Sandra:

Goede en veilige reis!

• 25 Mei 2011 - 19:06

Henriëtte:

Ik vindt het geweldig hoe jullie deze reisverslagen hebben gemaakt, het geeft een heel goed beeld wat er zoal gezien en beleefd is.
    Ik wens jullie morgen allemaal een goede reis terug naar huis.

• 25 Mei 2011 - 19:28

Marieke:

Leuk om zo de reis te kunnen volgen. Jopie we hebben genoeg te praten als ik een dagje hoop te komen. Goede reis allemaal.

• 25 Mei 2011 - 20:11

Anneke:

(klein)kinderen,zus, nicht en alle anderen een mooie laatste dag in Israel toegewenst, tevens een goede terugreis en een behouden aankomst in Nederland.
    wat fijn dat Jesse en Ysa ook genieten van de reis.

• 25 Mei 2011 - 20:45

Gerard Mauritz:

Het was heel leuk om zo jullie belevenissen te kunnen volgen.
    We zijn wel benieuwd naar de foto's want die hebben we moeten missen.

We wensen jullie een goede reis en behouden aankomst.

Gerard en Jeannet

• 25 Mei 2011 - 21:45

Johan En Esther:

Ma Mol wees niet bezorgd, uw jongste telg heeft goed op het huis en de inhoud gepast! Zelfs de tuin heeft de nodige aandacht gehad...
    Een behouden thuiskomst toegewenst allemaal! We zijn blij dat alles tnt zo goed is verlopen.

• 26 Mei 2011 - 08:04

Kees En Joke:

Goede reis!! Liefs

Israelreis

Met 36 mensen trekken wij door Israel. Via deze weblog kunt u ons volgen en onze ervaringen lezen. Reageer gerust! We verblijven drie dagen in de woestijn (waar de geschiedenissen uit het Oude Testament nog meer tot leven komen), drie dagen rond het Meer van Galilea (waar we beelden uit het Nieuwe Testament om ons heen zien) en drie dagen in Jeruzalem.

Actief sinds 02 Mei 2011