Nog een paar uurtjes... - Reisverslag uit , van Israelreis 2011 - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes... - Reisverslag uit , van Israelreis 2011 - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes...

Door: israelreis2011

Blijf op de hoogte en volg Israelreis

16 Mei 2011 | ,

De tassen staan gepakt en de wekker staat heel vroeg... Nog even en we vertrekken.

Leuk dat er nu al door mensen meegeleefd wordt via de weblog. We houden jullie op de hoogte.

Helaas kunnen Jan, Rini en Henriette door ziekte niet mee. Beterschap!
Els Aarnoudse stond al een poosje op de wachtlijst en kan daardoor op het laatste moment toch nog mee. Welkom!

Ook vingen we het gerucht op dat twee jonge reizigers elkaar onlangs eens diep in de ogen keken en besloten de levensreis samen voort te zetten. Gefeliciteerd!

• 16 Mei 2011 - 14:56

Pieter En Annette Bo:

een hele voorspoedige reis gewenst, we leven mee hoor :-)!

• 16 Mei 2011 - 15:41

Wout En Sandra Baak:

Morgen hopen jullie dus op vakantie te gaan naar Israël. We wensen jullie een goede en fijne reis vol met mooie momenten! Heb een goede tijd samen! Leuk om het van afstand te kunnen volgen :-)Vriendelijke groet

• 16 Mei 2011 - 16:17

PCPAT:

Heel veel plezier op vakantie. We wensen jullie allemaal een voorspoedige reis en Gods zegen toe.

Groetjes Familie Dijksman

• 16 Mei 2011 - 18:04

Jacques En Marike:

Een goede reis, we lezen dagelijks mee!

• 16 Mei 2011 - 18:46

Lenne Kuiper:

Leuk om jullie reis op deze manier te volgen! Geniet van alle mooie dingen!

• 16 Mei 2011 - 19:08

Gonneke:

Een goede reis toegewenst.....
    ik kijk uit naar alle verhalen, ervaringen en anekdotes :-)

Groetjes

• 16 Mei 2011 - 21:06

Dineke Van Vreeswijk:

Een hele goede reis en vakantie toegewenst met name m'n schoonzussen en nicht maar de rest niet minder .
    Ik hoop dat jullie allemaal erg genieten, veel zien en een behouden thuiskomst gewenst.
    ik blijf jullie volgen hoor!

• 17 Mei 2011 - 11:48

Johan En Esther:

Een goede reis en behouden aankomst allemaal toegewenst. Een leerzame, ontspannen vakantie toegewenst, moeder Molenaar!

• 17 Mei 2011 - 13:10

J&F:

Dag lieve mensen!

Welkom in het Beloofde Land!!
    Fijn dat jullie geland zijn.
    Heb het goed met elkaar.
    XX

• 17 Mei 2011 - 18:51

Riet Grabijn:

Ik hoop dat jullie het fijn hebben! Ben benieuwd naar jullie verhalen!

• 17 Mei 2011 - 19:11

Mieke Th.:

Dag Hannie,

Ik heb jullie site gevonden hoor en zal je zo 'volgen'.
    Hele mooie dagen toegewenst!
    Veel groeten, Mieke

• 17 Mei 2011 - 19:19

Harry En Joke:

Wij hopen dat jullie een fijne tijd in Israel hebben en geniet ervan.

• 17 Mei 2011 - 20:27

Wim En Gidi:

Allemaal een fijne reis toegewenst. We volgen jullie op de voet.

Israelreis

Met 36 mensen trekken wij door Israel. Via deze weblog kunt u ons volgen en onze ervaringen lezen. Reageer gerust! We verblijven drie dagen in de woestijn (waar de geschiedenissen uit het Oude Testament nog meer tot leven komen), drie dagen rond het Meer van Galilea (waar we beelden uit het Nieuwe Testament om ons heen zien) en drie dagen in Jeruzalem.

Actief sinds 02 Mei 2011