dag 1 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Israelreis 2011 - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Israelreis 2011 - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: israelreis2011

Blijf op de hoogte en volg Israelreis

18 Mei 2011 | Israel, Jeruzalem

Eindelik was het zo ver. Vliegen, spannend na een korte nacht. viel mee hoor! de reis is prima verlopen, zelfs alle koffers zijn gearriveerd. Toen we buiten kwamen, was het 27 graden. Warmdus. Goed begin. Er ging van alles uit, want in het vliegtuig was he behoorlijk koud.
Met de bus naar de Kibboets net voorbij Berseva. Onze gids, Chaim Cohen Stuart stond ons bij het vliegveld al op te wachten en heeft in de bus van alles verteld over het land, wat we zagen, wat we te wachten hadden. De kibboets ligt midden in de woestijn, ongelooflijk. Heel compleet, heel gezellig en verzorgd. Niet onbelangrijk: goede bedden! Om half 8 werden we verwacht voor het eten in de dining-room. Heel lekker!!!! Daarna dagsluiting en uiteraard zingen. O.l.v. Leo gestudeerd, die met zijn bekende elan iedereen weet te enthousiasmeren om ondanks de kleine oogjes toch nog grote monden te maken. het klonk geweldig. Daarnoa nog wat los gezongen en naar bed.
Even voor Onno en Janneke: Leo en Nanny gedragen zich voorbeeldig.
een hartgelijke groet voor iedereen vanuit een prachtig Israel

• 18 Mei 2011 - 06:01

J&F:

Goedemorgen uit een regenachtig N-H.
    Jullie zijn er weer vroeg bij.
    Jullie hebben het vrolijk en gezeliig!
    Fijne dag in de woestijn,
    Liefs

• 18 Mei 2011 - 11:16

Riet Grabijn:

Fuhb dat jullie goed aangekomen zijn!
    Ja wat een wonder hè, zo'n groene Kibboets midden in de woestijn. Als je dat ziet begrijp je gewoon niet hoe dat kan. Daar moet ongelooflijk veel werk voor verzet zijn. Het geeft ook aan hoeveel er in Israël mogelijk is. Ik herinner me dat ik in een bepaalde Kibboets het zwembad ook zo heerlijk vond. Zit dat in deze ook? Tjonge, mijn heimwee slaat toe....
    Voor allemaal veel groeten, maar speciaal voor Esther en Jan Nathan

groetjes

• 18 Mei 2011 - 13:26

Therese Fokkens:

Lieve mensen,

Heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij wensen jullie allen heel veel plezier en mooie momenten in dit prachtige land.
    Een lieve groet van ons allen, extra kus van Boaz en Elisah

• 18 Mei 2011 - 13:55

Gerard Mauritz:

Fijn dat zowel Leo als Nanny zich voorbeeldig gedragen.
    Echt een pak van ons hart (echt niet alleen voor Onno en Janneke).

Fijne vakantie verder.
    Groetjes van Gerard en Jeannet Mauritz

• 18 Mei 2011 - 18:29

Onno En Janneke:

Volgens mij bedoelden wij wat anders, maar we zijn idd trots dat ze het tot nu toe zo goed doen...;-)

• 18 Mei 2011 - 18:53

Annelène:

Lieve oma Joke,
    Leuk dat ik de foto's kan zien van waar u bent. Alleen heb ik u nog niet op de foto gezien -;).

xxxxxxxxxxx Annelène

• 19 Mei 2011 - 09:20

Wijsheid Uit Oosten:

Ha,

Ma, tof dat je lkr heb zitte chille op een kameel. Zet hem op met de wandeling in de woestijn! Uw supportersclub steunt uw!

Geniet ervan!

• 19 Mei 2011 - 10:42

Marieke En Corine:

Beste m(ama) ieke en Leonie en Martijn,

Wij zijn collega's en kwamen tot de ontdekking dat we allebei familie hebben in de kibboets op dit moment. Wij wensen jullie vanuit de Linge-Oever een hele fijne reis!!!

Groetjes Marieke en Corine

• 19 Mei 2011 - 12:32

Kees, Martine&Naomi:

Hoi Martijn en Léonie,
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen, we houden de site en de foto''s in de gaten!
    Geniet ervan!
    Kees, Martine en Naomi Salome

• 19 Mei 2011 - 16:39

Bart En Tamara:

Het ziet er geweldig uit! Geniet ervan :)

Veel liefs en een kus

• 19 Mei 2011 - 18:05

Pa En Ma Bel:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Geniet ervan.
    Liefs

• 19 Mei 2011 - 18:06

Judith Trapman:

Hey lieverds,

Ziet er leuk uit allemaal.
    Veel plezier nog en maak er wat moois van.

Love you

• 19 Mei 2011 - 19:29

Corine:

Heey Brenda,

Hier maar even een berichtje voor jou!!
    Thanks voor je sms.
    Hier alles goed en bij jou???
    Je huis is weer gedaan hoor!!!

Groetjes uit Den Haag,

Corine

• 19 Mei 2011 - 20:07

Carolien:

Ik was weer zeer benieuwd naar het reisverslag van afgelopen dag, maar dat was er nog niet, natuurlijk niet, vakantie vieren doe je tot laat in de avond en dan heerlijk genieten van alles! Veel plezier en genoegen daar voor allemaal en in het bijzonder voor mijn lieve zus! Kus zus!

• 19 Mei 2011 - 20:12

Tineke Bokkers:

Hoi Brenda,

Bedankt voor je smsje,fijn dat je het zo naar je zin heb.
    Nou geniet er nog maar lekker van ik blijf je op deze manier wel volgen.

gr Tineke

• 20 Mei 2011 - 09:38

Wout & Sandra:

Esther & Jan Nathan, Martijn & Leonie,

We hopen dat jullie het er erg fijn hebben en van deze dagen genieten!
    Goede reis nog! x